Известие

Collapse
No announcement yet.

Ауспух на 2.0 TS - мека връзка.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ауспух на 2.0 TS - мека връзка.

    Здравейте колеги!

    Предстои ми смяна на меката връзка на ауспуха. Тъй като чета отрицателни отзиви за някои меки връзки, присадени на тръбата (жужат и издават неприятен звук), моля за насоки относно това, откъде може да се намери качествена такава.

    Чудя се да присаждам само меката връзка или да търся цялата тръба.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  • #2
    На Боровец скъсах меката връзка и звучах като реактивен самолет. В Петрич я смених в първия сервиз, който видях. Нямаше време да отлагам, човека ми сложи това което има. Отряза моята и завари новата. После запалих и провери дали не издиша от някъде. С труда струваше около 60 лв. Стана идеално. Няма никакви странични звуци.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      И аз клоня към смяната само на меката връзка с качествена такава и сменена професионално. Цяла двуцевка нова не съм виждал а втора уптреба едва ли ще е много по-добра от моята, която е със закъсана външна оплетка, пърпори и ме дразни. Обичам моторът да работи възможно най-тихо.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Отиди при добър заварчик Той ще реже заваря и ще ти препоръча мека връзка Мисля че не е голям избора и философията Мека връзка 20-25лв електроди супрени 3-4лв и труд Аз сам си направих цяла генеряция супрена и то с електрожен кракра Със СО става по лесно
        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

        Comment


        • #5
          Така - заформя се въпросът "каква мека връзка?". Четох лоши отзиви за Walker.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Хубавите са към 50 лв. Като я видиш веднага ще разбереш дали е качествена. В сервизите имат. Важно е да я заварят добре отгоре защото не свалят нищо и там е трудно и тясно за работа. И да пазят ламбдата, моята е на два пръста от меката връзка. И ако не изчислят добре дължината на отреза и я заварят под напрежение ще се скъса пак.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Така - заформя се въпросът "каква мека връзка?". Четох лоши отзиви за Walker.
              Отиваш неиде в магазин за такива неща и питаш колко слоина е, 2-3... поглеждаш я от вътре виждаш там какъв е метала и веднага ще знаеш дали това е твоята тенекия...
              Аз по спомени си лепнах една трислоина неръждаема Ф60 и мисля докато е кола че там няма да пипам... пак....
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #8
                Ако ще я взимаш предварително си провери диаметъра на старата
                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                Comment


                • #9
                  Здравей колега,ако не ти е проблем легни под колата или на канал и си измери меката връзка колко е дължината и ф и след това в магазина.Меките връзки са на размер и ф и само един съвет от мен(ако може) търси си точния размер дължина и ф ,ако не искаш да имаш ядове,казвам го от опит.
                  Alfa Romeo 166 2.0 TC

                  Comment


                  • #10
                    Меката връзка е сменена, както и задното гърне, което се оказа леко пробито на входа. Покрай цялата работа реших да премахна и катализатора посредством резонаторно гърне.

                    Колата отново е тиха и имам чувството, че тягата се увеличи с една идея, вероятно заради премахването на 18 - годишния катализатор.

                    Благодаря на всички, които дадоха мнения и насоки.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment

                    Working...
                    X